Data produktu – Zboží.cz

Tak, jak je možné v detailu produktu nastavit společná nastavení feedu pro všechny porovnávače, existuje také možnost nastavit je jednotlivě.

V tomto článku si ukážeme, jak specifikovat feed pro porovnávač Zboží.cz. Níže vidíte tabulku, kterou najdete dle popisu v sekci Data produktu.

Pojďme si blíže vysvětlit, co doplnit do jednotlivých polí:

  1. Zboží.cz kategorie produktu – do tohoto pole zadejte kategorii zboží tak, aby byla v souladu s kategoriemi specifikovanými přímo na porovnávači
  2. Zboží CPC – zde specifikujte cenu za proklik
  3. Zboží.cz doplňková zpráva – pole je nepovinné, ale pokud budete chtít uvést pro zákazníky, kteří nakupují tento konkrétní produkt uvést nějakou zprávu, lze si vybrat z několika možností po rozbalení menu.
  4. Značka produktu – tato značka slouží v XML feedu pro specifické případy licencování značky (např. Hello Kitty) nebo samotné značky jednoho výrobce
  5. Zboží.cz, zobrazování položky v novém feedu – zde máte možnost si vybrat z možností zobrazovat či nezobrazovat, určuje tedy, zda se položka na Zboží.cz zobrazí nebo ne
  6. Dodatečné označení nabídky 1 – jedná se o stejnou hodnotu jako předešlé pole 6
  7. Produktový kód výrobce – toto pole slouží pro zadání kódu výrobce

 

Na příkladu níže si ukážeme, jak se zobrazí některé z hodnot v příslušném feedu. Např. zadáme doplňkovou zprávu „Doprava zdarma“ a uvedeme značku produktu „Star Wars“.

…a tak to vypadá ve feedu…doplňková zpráva jako extra message – free delivery (doprava zdarma)..